Evenement organiseren

Evenement organiseren Ga je een evenement organiseren en vraag je jezelf het volgende af hoe kan ik: Sneller en makkelijker bezoekers voor mijn evenement / congres / bijeenkomst / sessie/ training / workshop / open dag / voorstelling werven en beheren? Een evenement organiseren, maar dan met meer rust in hoofd? Stoppen met dat geklooi […]

Lees meer

Tekst in je Facebook advertentie. Wat is belangrijk om te weten?

Tekst in je Facebook advertentie Hoe zit dit precies? Waarom is het belangrijk dat je weet hoeveel tekst in je Facebook advertentie afbeelding gebruikt mag worden? Dat leg ik in onderstaande video uit. Stop met flyeren, leer adverteren Veel adverteerders benaderen adverteren namelijk met  de oude marketing gedachte. Dit noem ik bushokjes marketing. Je denkt na […]

Lees meer

Gebruik Facebook. Maar laat je niet gebruiken.

AuW, dit doet pijn Facebook heeft vorige maand zijn tijdlijn algoritme veranderd waardoor jouw berichten als bedrijf of organisatie NOG MINDER worden gezien. Facebook doet dit omdat het zijn gebruikers relevant berichten van vrienden en familie wil laten zien. Zodat je op Facebook blijft. En content marketeers en communicatie professionals worden gek! Hoe gaan ze […]

Lees meer

Facebook Advertentiebeheer is Power Editor

Wat valt je op aan bovenstaande afbeelding? Precies. Er mist iets. Weet je al wat? Inderdaad. De Power Editor. Facebook Advertentiebeheer is Power Editor! En vica versa. Het heeft even geduurd in mijn account althans. Ik schreef al veel eerder over het feit dat Facebook Advertentiebeheer zou samensmelten met de Power Editor. Maar pas sinds vandaag zie […]

Lees meer

Facebook meten is weten

Facebook meten is weten Facebook heeft een nieuwe functionaliteit uitgerold in je marketing dashboard: Meten is weten. Je kan momenteel voor campagnes en conversies een test opzetten waarna Facebook voor jou de data produceerd voor jou om te leren. Op die manier kun je via dit test en leer principe je business laten groeien. Ideaal […]

Lees meer