Verkoop opleidingen

Beleidsbemiddeling is hét opleidingsbureau voor beleidsmakers die zich willen specialiseren in beleidsbemiddeling. 

Voor dit bureau ontwikkelden wij een online strategie waarbij de website centraal staat en automatisch geïnteresseerde bezoekers naar de opleidingen leidt. Omdat de doelgroep zeer specifiek is, hebben we hier een combinatie van traffic drivers ingezet die constant tegen elkaar getest worden, zodat we de hoogste ROI halen uit het best converterende kanaal.

Hiervoor werken we voor de kanalen paid social en SEA  vooral campagnematig en zetten we structureel in op SEO, CRM en email automation. 


"Tasso heeft ons geholpen met het opzetten van een online strategie waarbij we via social media en Google potentiële deelnemers naar onze website trekken en daarna via een slim email systeem laten inschrijven voor onze opleidingen. Recent heeft Tasso ook met zijn team gezorgd dat onze website weer helemaal marketing technisch in orde is, zodat bezoekers nog makkelijker hun weg naar onze opleidingen weten te vinden.Hierdoor is onze online omzet enorm gegroeid."

Aik Kramer | directeur Beleidsbemiddeling

Expertise en diensten

Social Advertising


Alleen maar organische berichten via Facebook, Instagram en LinkedIn plaatsen is niet voldoende. Zeker voor deze zeer specifieke doelgroep is gericht bereik en constante sturing op conversie nodig. Kijk hier voor meer over social marketing & -advertising

Conversie Optimalisatie (CRO)


De website hebben we visueel  een frisse look gegeven, maar is vooral onder de online marketing motorkap flink ge-update met de juiste tracking en tags op de goede plek via Google Tag Manager. Hierdoor kunnen we alles exact doormeten. Meer hierover? Check!

SEO / SEA


Natuurlijk zijn we blijvend bezig om alle content te optimaliseren voor zoekmachines. Hiervoor hebben we als grootste wapen het content kanon ingezet. Een zeer uitgebreide kennisbank met inhoudelijk waardevolle publicaties en artikelen. Indien nodig schakelen we bij met Google Ads. 

Email automation (CRM)


Handmatig bijhouden wie welke opleiding heeft gevolgd of welk ebook heeft gedownload is niet te doen. Daarom is dit hele proces geautomatiseerd, zonder dat het onpersoonlijk wordt. Maar wel voor minimale inspanningen het meeste oplevert. Hoe? Kijk hier.