Laat je naam en email achter dan neem ik contact met je op.
Ik ga vertrouwelijk met je gegevens om volgens dit privacybeleid.
Je ontvangt enkel mails over je contact aanvraag.
Je bent blogs aan het schrijven om gevonden te worden in Google, plant tig berichten in op Facebook en nog meer op Twitter. Misschien ben je ook al gestart met Instagram omdat dat nu hét kanaal is. En je bent net gestopt met Snapchat want dat was toch niet jouw doelgroep. Of hoe zit het dan met LinkedIn?
Want als je eindelijk een mail uitstuurt naar je lijst omdat je een geweldig event, product of een andere aanbieding hebt, dan reageert er niemand. Dat terwijl je zoveel werk hebt verricht om online zichtbaar te zijn, veel mensen te bereiken, regelmatig updates te doen op social media en goed vindbaar te zijn.
Of het omgekeerde. Ineens komen de aanmeldingen binnenstromen. Maar je hebt eigenlijk geen idee hoe het kan dat dit zo goed loopt. Ja, je hebt wel een vermoeden. Want je collega heeft 'iets' op Facebook gedaan. Maar wat precies? Hoe handig zou het zijn als je precies weet welk kanaal goed converteert?
Dan kun je hier een volgende keer weer op inzetten. En vooral, al die andere tijdrovende zaken niet meer doen. Tegelijkertijd, heel veel aanmeldingen, leads of nieuwe contacten zijn leuk, maar hoe zorg je er nou voor dat je de juiste aanmeldingen krijgt.
Denk bijvoorbeeld aan de werving van studenten (bij een numerus fixus of excellente studenten). Of sollicitanten. Of het kwalificeren van leads, zodat je alleen personen hoeft te bellen die serieus geïnteresseerd zijn. En dit allemaal zonder dat je met allerlei excellijstje moet gaan klooien.
En niet alleen jou. Ook jouw prospects zullen blij zijn als ze niet door jou worden platgemaild zonder dat ze echte interesse hebben in wat jij te bieden hebt. Stop je energie in mensen die wél fan van jou, je organisatie of bedrijf zijn.
En je zal zien dat je minder uitschrijvingen op je nieuwsbrief hebt. Dat er minder mensen zijn die je al dan niet vriendelijk laten weten dat ze niks meer van je willen horen via mail, social media of website.En vooral: je zal heel veel meer resultaat boeken met je online marketing inspanningen.
Want posters ophangen, flyeren, call centers inzetten of mensen op straat of aan deuren aanspreken, levert ook al lang niet meer zoveel op als vroeger. Je weet dat je in veel minder tijd, voor minder budget en werk zoveel meer resultaat haalt als je het internet nu eens echt goed inzet. Alleen hoe?
Meer resultaat uit het internet. In minder tijd, voor minder budget, maar vooral met minder frustratie en moeite. Tegelijkertijd help ik je om focus aan te brengen in je strategie. En ik ondersteun je daarbij met de juiste tools, een berg kennis en nodige ervaring. Als je met me werkt, mag je achterover hangen of juist over mijn schouder meekijken. En kun je altijd de resultaten monitoren en bijsturen wanneer je wil.
Ook ik heb alles geprobeerd in verschillende rollen als marketeer, verkoper en fondsenwerver. Posters ophangen, flyeren, marketing events op de Dam, ambassadeurs inzetten, (ja zelfs Koningin Maxima spreken!), koud bellen, gerichte mailing en nabellen, landelijke TV en radio aandacht ... etc.
Totdat ik na 12 jaar merkte dat je met bloggen veel sneller meer aandacht krijgt. Tegelijkertijd kwam ik via inzet van social marketing kanalen erachter hoe snel je online resultaat kan behalen in tegenstelling tot alle andere kanalen en strategieën die ik tot dusver gebruikte.
In plaats van weer de zoveelste awareness campagne op te zetten met mega media waarde. Zonder duidelijke marketing doelstelling. Vanaf toen ben ik compleet los gegaan met het testen en toepassen van de hoogst converterende strategieën, tools en technieken. En volledig in gaan zetten op online marketing en growth hacking.
Vooral omdat online alles perfect meetbaar is en je precies ziet wat je doet, kun je snel bijsturen, indien nodig. Dat maakt het niet alleen heel transparant, maar geeft ook gewoon een fijn gevoel. Omdat je exact ziet wat er met je investering gebeurt en hoeveel het oplevert.
Inmiddels heb ik meer dan 8 jaar online- en crowdfunding marketing ervaring. En kan ik terugkijken op fantastische klanten en opdrachtgevers variërend van BN-ers zoals Typhoon of Daan Roosegaarde tot politieke partijen, uitgevers, trainingsbureau's, ministeries, coaches, zorg organisaties en universiteiten.
Ik werk als online bureau, plaats onafhankelijk en heb inmiddels een team van mensen met aanvullende expertises. Hierdoor kan ik niet alleen conversie gerichte campagnes opzetten, maar ook ondersteunen in het creatieve - (foto, film, vormgeving) of het technische deel (denk aan websites, integraties of complexere marketing automations).
Door de Corona crisis weten we inmiddels dat online werken prima kan. Maar ook daarvoor was ik een groot voorstander van online samenwerken. De resultaten die ik oplever zijn allemaal online te zien en volgen.
Wanneer je wil, bouw ik hiervoor een dashboard met actuele data. Zodat je over mijn schouder kan meekijken.
Spreekt dit je aan? Laten we dan meeten!