Facebook Leads Ads gids

Facebook Leads Ads Beginnen met Facebook Leads Ads? Een goed idee. Maar het kan even puzzelen zijn om deze op te zetten. Ook is het belangrijk te weten dat je de eerste keer wat stappen moet doorlopen. In dit blog leg ik het uit. Afbeelding: Facebook Leads Ads zijn ontwikkeld om het invullen van formulieren […]

Lees meer

Custom Audiences toevoegen via ActiveCampaign

Custom Audiences toevoegen via ActiveCampaign Stel je eens voor dat je jouw emaillijst ook nog eens automatisch op Facebook zou kunnen bereiken. Of dat je je leads die via Facebook binnenhaalt automatisch zou kunnen retargeten.  Of juist het tegenovergestelde: deze uitsluiten van verdere wervende berichten. Maar alleen inhoudelijke berichten met veel premium waarde omdat zij […]

Lees meer

Snapchat marketing ideeën

Snapchat marketing Snapchat inzetten om je doelgroep te bereiken en conversie doelstellingen te realiseren? Marketing via dit kanaal is ontzettend krachtig en heeft net als bijvoorbeeld Facebook/Instagram een enorm geavanceerd advertentie apparaat waarmee je perfect kan doormeten wat jouw marketing inspanningen je opleveren. Of in plat Nederlands: Hoeveel elke euro je oplevert. Twijfel je nog, […]

Lees meer

Snapchat lanceert conversie pixel

Snapchat lanceert conversie pixel Een jongere doelgroep bereiken? Dan is Snapchat het kanaal! En vanaf nu helemaal: Snapchat lanceert conversie pixel. Dit betekent dat je eindelijk conversies kan meten. Later zul je hier ook je doelgroep mee kunnen retargeten. In dezelfde stijl zoals we dat kennen van Facebook.  Inmiddels heeft Snapchat meer dan 166 miljoen […]

Lees meer

Weergave systeem Facebook: Leerfase

Facebook heeft een nieuwe feature uitgerold in de Power Editor. (En hoogstwaarschijnlijk ook Ad Manager, aangezien deze twee samen gaan smelten): de Leerfase. Deze fase start zodra je een advertentieset hebt ingesteld en Facebook start met het weergeven hiervan. Of nadat je een grote wijziging hebt aangebracht. (scroll naar ‘Wat zijn aanzienlijke wijzigingen?’ voor details) Zoals […]

Lees meer

Google Tag Manager installeren in WordPress

Google Tag Manager installeren in WordPress Voordat je aan online marketing kan beginnen op je website, is het essentieel dat je je tracking goed hebt geinstalleerd. Zo kun je precies bijhouden wat er op je site gebeurt, je marketing inspanningen meten en ook buiten je site de juiste doelgroep bereiken. Maar hoe Google Tag Manager […]

Lees meer

Berichten Boosten beperkt 

Berichten Boosten beperkt Vanaf 15 september 2017 is berichten boosten beperkt op Facebook. De reden is dat Facebook advertentie producten effectiever wil maken. Door weinig gebruikte berichttypes of berichten die niet gelinkt zijn advertentiedoelstelling te verwijderen. Afbeelding: Een bericht boosten gaat snel en makkelijk. Druk op ‘bericht promoten’ en stel je targetting en budget in. […]

Lees meer

Business Manager uitgebreid met activiteit

Business Manager uitgebreid met activiteit Business Manager heeft een kleine update ontvangen. Als je kijkt in je dashboard onder ‘Bedrijfsmanager’ zie je nu een extra tab ‘Activiteit’ Afbeelding: Business Manager uitgebreid met activiteit tab In de  ‘Activiteit’ tab kun je snel zien welke rolwijzigingen hebben plaatsgevonden de afgelopen 30 dagen. Hiermee heb je makkelijk en […]

Lees meer